هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : المیرا

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل 5 ستاره پاپیلون زیگما آنتالیا در ۵ کیلومتری منطقه Belek واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار استکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.همچنین دسترسی به مکان های دیدنی و ساحل دریا به راحتی امکان پذیر می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد.

-پاپیلون-زیگما1.jpg

-پاپیلون-زیگما9.jpg

امکانات هتل پاپیلون زیگما آنتالیا:

هتل پاپیلون زیگما دارای اتاق های لوکس، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها مشرف به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا را به همراه دارد و همچنین اتاق های مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق ،تلفن مستقیم و اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. تریای هتل پاپیلون زیگما آنتالیا ، در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراک های متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

-پاپیلون-زیگما3.jpg

-پاپیلون-زیگما5.jpg

از امکانات ورزشی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، کانو ، بولینگ و اسکواش اشاره کرد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر روباز هتل پاپیلون زیگما ، به آبتنی بپردازند. محیط مطبوع این هتل ۵ ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان می دهد.

-پاپیلون-زیگما4.jpg

-پاپیلون-زیگما7.jpg

-پاپیلون-زیگما8.jpg

-پاپیلون-زیگما6.jpg

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، قايقرانی با کانو، بيليارد، تنيس، بولينگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 




:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: